..

forsättning..

Jag har fixat det mesta till kul till jul nu!
Måste bara prova kläderna och kolla så allt blir bra, det kommer bli så sjukt roligt!!
Det skulle vara kul att ha kort där ifrån också =)
Någon som kan ta kort kanske? :)

För dig som inte vet vad "kul till jul" är så är det jipporådet som håller i det.
Där är jag med. Vi är ett gäng på 8 personer, 7 tjejer och en kille.
Inför imorgon har vi fixat 5 grenar där 9:orna tävlar mot varandra, klass mot klass.
Kan inte säga vilka grenar förns i morgon eftersom det är hemligt, tror jag.
Ja, de tävlar mot varandra och den som får mest poäng vinner! =)

Det har varit riktigt roligt att fixa det och jag hoppas att det kommer blir lyckat!
Imorgon blir det antagligen ett långt inlägg om kul till jul!

kramar jessviita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0