jul

Har inte haft tid att blogga eller jo det har jag väll men har inte riktigt orkat.
Så nu kommer antagligen ett långt inlägg om jag orkar skriva! :)

I fredags hade vi avslutning, så vi har alltså lov nu!!
Alla var riktigt fina tycker jag =)
Betygen gick brabra, 2mvg och 3g resten vg :)
Det enda som saknades var lilla Marika som är på semester i Egypten!!

Ok, jag känner på mig att det här inte kommer att blir ett så långt inlägg iallafall!

Jo, nu till jul är det sjukt mycket bra filmer på tv, haha gissa bara vilka jag titta på igår gissa nu bilder på de finns längre ner i inlägget! =)
Det betyder ju att jag måste skriva långt inlägg så du inte ser vilka filmer på en gång det blir ju inge kul!

Ja, just ja det är jätte mycket snö ute och det är så sjukt roligt fast det är lite för kallt faktiskt.
Men jag har kommit på två till roliga saker med snön:

1. hoppa i diken!
2. spela fotboll i snön!

Aja nu får bilder på filmerna komma jag har inget mer att skriva!


 


Hihi! kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0