kul till jul

Hejsan, förlåt men mitt internet fungerade inte igår kväll så kunde inte lägga in ett nytt inlägg!
Jag har märkt att jag måste bli bättre med att ladda upp bilder så ni förstår vad jag snackar om.

Aja, nu till kul till jul!
Det blev faktiskt riktigt lyckat lite dåligt ljud men annars va det bra.
Vi hade fem grenar som jag ska berätta mer om snart =)
Vi i jipporådet kom in som ett luciatåg, fast jag tror inte man såg oss menmen..
Jag var pepparkaka ;k

Nu till grenarna:
Hinderbana: Den gick ut på att två från varje klass tävlade i lag på en hinderbana. Nu kallar jag personerna A & B. A började med att gå över och under, sånna där man har i en gympasal. Sen irlänsk julafton 10 varv, sen kullerbytta, sen ställa upp dominobrickor, sen både person A & B med att bära lärare, sen person B spika i spikar och sen igenom ett spindelnät efter det skulle båda krama en ballong i mellan sig =)
Våran klass kom två på den grenen! :)

Frågesport: Ja, vi ställde frågor i olika kategorier. Lite fusk att vissa hade hundleksak och ett annat lag hade visselpipa menmen..

Känna på saker: Man fick varsinn hink och man skulle gissa vad den innehöll. I hinkarna va det mackaroner, vita bönor och harvegryn. De gissade rätt ganska fort =)

Spotta råtta: Där gällde det att spotta en godisråtta så långt som möjligt. Tre personers längd.

Innebandystraffar: Innebandy straffar med liten klubb tror det blev 3/8 mål :)

9A vann hela alltihopa, blev lika med C så det blev innebandystraffar och henke gör mål så vi vinner!, 9A är bäst!! :)

kramar jessviita ;)

bilder kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0