shopping !

Tjenare!

Idag var man och shoppa lite =)
Köpte julklappar och två tröjor till mig, självklart två rosa!
Hehe, brandalarmet gick så hela köpcetrumet fick gå ut..
Vet inte om det brann men..

Åkte tåg hem och när vi kom hem ser vi att det är 1cm snö ute!!
Hoppas på att det kommer mera!!

Det är så roligt med snö fast det är jobbigt också..
Men det är kul att åka pulka m.m, jag vet jag är barnslig men strunt samma det är bara så sjukt kul!!
Man kan göra mycket med snö!!

  • snöbollskrig
  • hoppa diken, sjukt kul!
  • bygga snögubbe
  • åka pulka, påse m.m
  • mula folk ;k
  • och mycket mycket mer ;k

Så jag tycker inte man ska klaga på snö, det är slasken jag inte gillar men man får stå ut med att bli lite blöt om fötterna! hihi =)

kramar jessviita ;)


Kommentarer
Postat av: Marika Salomäki

hihi :)<3 snö det gillar vi och jag kommer åka ifrån den :( haha



var inte rosa ute? ;O

2009-12-13 @ 12:59:04
Postat av: Marika Salomäki

jätte fin blogg har du fixat ser jag :)<3

2009-12-13 @ 13:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0