Spotify äntligen!

Hejhej, ridning idag gick bäst för alla tror jag iallafall!!
Inte för att skryta men..nu får alla i gruppen ner hästarna i form!! =)
Jag tycker våran grupp är bäst, för alla/de flesta är på samma nivå!

Sen har man äntligen skaffat Spotify till datorn och nu rullar Erik Grönwalls skiva där =)


I morgon är det nyårsafton, nu tänker du säkert: ja det vet jag redan så och??
Hehe, den ska typ inte firas något speciellt, jag vill spela bingolotto, haha jag vet gammelspel men jag kommer ju inte ha något att göra så varför inte?
Ska iallafall försöka ta kort på fyverkeriet, vi får hoppas att det blir bra bilder!

Men nu ska jag gå och hoppa in i duschen eftersom jag inte har orkat duschat än!
Sen ska jag sätta mig vid tv:n och kolla på film med min älskade katt Findus!

kramkram jessica! :)


Min söta katt Findus =)

Kommentarer
Postat av: alice

sv: jaa det har jag :)

[email protected] :P

2009-12-30 @ 19:03:31
URL: http://alicef.blogg.se/
Postat av: Helena

För mej gick det då verkligen inte bra på ridningen. Jag och Morena kom verkligen inte överens idag, speciellt inte i höger. Släppte ibland, men så dåligt brukar det inte gå...

2009-12-30 @ 19:26:16
URL: http://hhelenaolsson.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0