Hockeyturnering och Rabih!

Hejhopp! :)

Marika och jag har fixat en BORDshockeyturnering =)            
Vi har tänkt på det ett tag men nu, idag på morgonen fixade vi lapp!
Vårat mål var att 10personer skulle vara med.
Och nu på en dag har redan 14st anmält sig dock bara killar..
Men vi ska nog få några tjejer att spela. Det är ju iallafall tjejer mot tjejer och killar mot killar.
Den som vinner får pris iallafall kanske tvåan och trean också vi har inte tänkt på det än!

Sen kanske jag får vara med i jipporådet också nicenice!
Ser fram emot kul till jul och det skulle ju inte göra något om man fick vara med och fixa :)


bloggtopp_rabih_jaber
Kolla också in http://rabih.idol.tv4.se/ där bloggar han ;)

Nej, hör precis nu att det regnar ute, surt :(

kramar jessviita ;)


Kommentarer
Postat av: Marika Salomäki

du är med i jipporådet :D <3 tror jag och det tror johan också efter det jag sa :D <3 hiih

2009-11-16 @ 18:56:37
Postat av: Marika Salomäki

du är med i jipporådet :D <3 tror jag och det tror johan också efter det jag sa :D <3 hiih

2009-11-16 @ 18:56:58
Postat av: helena

bästa rabih'

2009-11-19 @ 22:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0