Ok! Ska skärpa mig =)

Hejsan, nu ska jag börja blogga ordentligt igen! :)
Hoppas ni vill det, mina få läsare men det gör inget..¨

Ja nu har vi i klassen kommit fram till en gemensamt tryck och jag tycker att det är helt okej. Vi ska även fixa jipporåd till skolan. Vi får se om jag ska vara med där, troligen inte. Men vi får se.
Ska leta upp trycket på internet nu.. så kommer en bild =)



(bild från http://www.minitryck.se/online/tryck/tryck_hog.htm där finns även de vi valde mellan)



kramar jessviita ;)


Kommentarer
Postat av: Marika Salomäki

Jag är en av dina få läsare <3 :D



trycket var helt okey tkr jag med <3 :) inte det du ville men helt okeej i alla fall :D hihi



Hoppas du och jag <333333

2009-11-11 @ 19:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0