Trött!

Hejsan, fysiken blev iallafall klart fast jag tror jag glömde bort att skriva lite. Men pappa va snäll och hjälpte mig så den blev klar :)
Skolan var helt okej som vanligt jag tycker inte nian är joggig, okej den är jobbig i perioder nu är fysiken klar så nu blir det lugnt ett litet tag iallafall.


Nu blir det tv, mammas pojkar & inlåst


Mammas pojkar
är rätt kul att titta på faktiskt. Fast man skulle inte kunna tro att det är svenskt. Det trodde iallafall inte jag första gången jag läste om det. Jag tycker i och för sig att alla sånna där program är helt sjuka men ändå fastnar man vid dom. Jag tycker att en av killarna har en skön dialekt.
Vet inte vad han heter man han har ungefär samma dialekt som Steffen i Playa del sol!


Inlåst
är väldigt intressant. Idag ska killarna få åka hem därifrån. Fast jag vet inte om de kommer hjälpa alla vissa hjälper det nog för men andra ändrar nog tillbaka sig eftersom man kommer hem till kompisarna och så. Men det är vad jag tror jag vet inget. Jag hoppas på att man får se hur det har gått efteråt.

kramar jessviita ;)

ska fixa nya bilder så snart som möjligt :)


Kommentarer
Postat av: Marika Salomäki

haha :D <3 inget blir sköönt med skolan :)<3 nu är det svenskan till torsdagen också <3 fattar inte hur man kommer orka blir väl att göra klart den i sista minut :) <3 puss

2009-11-09 @ 18:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0