Tryck på tröja!

Idag i skolan fick vi se vilka tryck vi har att välja på och ja det gick inte så värst bra.
Alla har en egen vilja och det är väll bra i och för sig. Alla kommer inte bli nöjda så är det bara.
Jag har ett tryck som jag absolut inte vill ha och det är ganska många elr njaa.. 1/4 av klassen ungefär som vill ha den fast jag tror inte det blir den.
För att jag fattar den inte ens och kul att ha en tröja man inte fattar något av?
Sen står det hur mycket som helst på den.
Det är 8 rader långt och man kommer ju inte precis hinna läsa i korridoren och hur kul är det då?
Jag säger inte att de måste bli den jag tycker bäst om fast jag har ingen favorit men helst en jag fattar ialllafall. Men det blir inte den eftersom killarna tycker den är sämst(hoppas jag)
Aja, jag orkar inte det blir den det blir!
Hoppas ingen tar illa upp för jag skriver min åsikt! <3



kram jessviita ;)



Kommentarer
Postat av: Marika Salomäki

vad duktig du är ock skriver såå mycket <3:)



Jag gillade inte den så värst mycket heller men, men...

2009-11-09 @ 18:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0