B-Ponny :)

Hihi, jag är gladgladglad!!!!
Skolan idag va bäst som vanligt och imorgon har vi inställd fysik sånt gillar vi!
Så vi har håltimme i typ 1,5h :D

Idag efter skolan följde jag med Sofie till Backudden! :D
Alla hästar ser likadana ut där ;o
Vi red ut, barbacka i skogen, Hanna följde med!
Först red Sofie
Haha, efter ett tag skulle jag upp på hästen
Dom tvinga mig att hoppa, haha
Dandy som hästen heter va pigg/seg, när vi hade huvudet mot stallet va han pigg
annars som en vanlig häst
Det gick väll ganska bra, kände mig som en nybörjare menmen
Tack för att jag fick följa med :)

Hahah jag måste bara säga att B-Ponnisar är väldigt små, jag brukar vanligt vis rida stor häst så det blir en väldig skillnad. Jag vill skaffa en B-Ponny!! Hihi, men det ska jag inte jag är för stor!

Aja blev ett "långt" inlägg ;)
jessviita ;)

Bild på Thor, han är inte B-Ponny ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0