Hoppas för mycket..

Man får inte hoppas för mycket..
Till slut tror man att det är sant..

Det händer mig, jag är med i Erik Grönwalls tävling om en mobil & är sjukt nervös eftersom du inte visat vilka som vunnit än..
Jag hoppas hur mycket som helst på att vinna (självklart) & jag drömmer till & med om det..
Måste ta och tagga ner lite för annars vet jag en som kommer bli ledsen om hon inte vinner..

Jag hoppas iallafall att någon jag "känner" vinner, kommer va så glad för hennes/hans skull då! :)

Jag lovade en bild igår som aldrig kom in här är den:

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh det är alltid så lätt att hoppas på för mycket. Men hopaps du vinner :)



Titta gärna in på min blogg där jag skriver om mitt märke och mitt skapande.

issafashion.blogg.se

2010-04-07 @ 23:32:54
URL: http://issafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0