...

Fick inte in något inlägg igår pga att bloggen och datorn ville inte sammarbeta...
Nu tänkte jag skriva in lite funderingar jag och säkert fler i min närhet haft dom senaste dagarna..
Ingen förklaring!

Hur snabbt kan en person ändra sig?

Hur kan man vara så "fejk"?

Varför pratar folk bakom ryggen?

Hur kul ska de bli med nationella?

Varför klaga, det finns folk som har det mycket värre...

Varför just han? r.i.p Johnny :(

Varför gråta när man kan le?

Japp, det var några av alla funderingar...


Kommentarer
Postat av: Helena

vila i frid, johnny! <3



Det går fan inte att förstå, så fel.

Snälla säg att det bara är en sjuk mardröm, att det här aldrig har hänt.



"Ingen förklaring", jag vill ha förklaring ändå!

2010-02-05 @ 19:24:15
URL: http://hhelenaolsson.wblogg.se
Postat av: Marika Salomäki

hm... det är såå fejk :( <3

2010-02-07 @ 16:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0