:)

FörlåtFörlåtFörlåt!!
Men jag lovar jag skrev ett inlägg i tisdags men det kom aldrig iväg..
Och nu är det helt spårlöst borta..
Blogg.se har inte velat samarbetat med min blogg på några dagar..

Men nu är jag tillbaka! :)

Under de dagar jag varit borta har det hänt lite saker..
Vi har haft två nationella prov, de har gått rättså bra faktiskt! :)
Jag oroar mig mer för engelskan som kommer sen..

Jag har vart med Amanda och vi har tolkat för första gången!
Det gick faktiskt riktigt bra, jag ramla bara av boben 3 gånger! :)

Har svårt att försöka koncentrera mig på att få in en bra text, eftersom vi hade skrivuppgift i skolan så har jag inte så stor lust att skriva så mycket här! :)

Men hej och hå så länge! :)
Nytt inlägg kanske kommer!:)

Måste bli bättre med bilder också! ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Askul att tolka ju;) tänka sig att jag öll mig kvar:)

2010-02-11 @ 19:27:07
URL: http://amandakuru.blogg.se/
Postat av: Marika Salomäki

mm :(<3 blogg.se måste skärpa sig :P

2010-02-12 @ 19:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0