Långt inlägg nu då! :)

Hejsan, nu kommer inlägget om Romme! :)
Och lite om stallet längre ner, några bilder från Romme men ingen film..
jag låter helt sjuk på en film jag skulle lägga ut..

Nu om Romme!
NervösNervösNervös på morgonen kan man säga..
Bussen gick 8:15!
Dubbeldäckare nästa längst fram högst upp, nice!
Vi i 9A lät nog mest på hela bussen, men kul hade vi!
Felix smsa till min mamma!! haha!!
Bussen var varm för vi kom ju på hur luftsaken fungerade när vi nästa va framme!

Aja, vi kom fram vid ca 10:00 kanske?
Jag, Marika och Chasmine drog på toa, alltid toa haha!
Sen slänga på sig sakerna och det gick väll skapligt fort..

Jag och Marika drog upp i sittliften..
Marika snacka hela vägen upp, trevligt värre vi hade (y'
I backen träffade vi Linda, Chasmine & Amanda!
Så vi(jag) åkte med dom eftersom Marika åkte ner för hela, haha!

Sen tog vi alla sittliften och jag, Marika och Amanda åkte grön, sen åkte jag och Marika ner på röd! :)
Efter va det dax för mat, halv timmes kö!
Marika bytte bord några gånger haha! :)
En såg ut som han Foppa, asså han modo-killen i "Livet enligt Rosa"!

Efter så drog jag och Marika till nya fjället där hände massa kul! :)
Men jag orkar inte berätta detaljerat nu så skriver bara lite så ni blir nyfikna ;k

What's your name?
Hahaha!

Heeeeeeeej!! *vinkar som en galning*

Tumme i munnen!

Haha, jag lyckades också missa en sittlift så Marika kom själv i den!!
Haha, fråga inte hur jag lyckades!
Men jag kan lyckas med allt! :)

Nu hinner jag inte skriva mer för halv åtta hos mig börjar snart och Marika sitter och vill snacka på msn nu! :)

Backen: Bo's 29 blev lätt favoriten! :)

Liften (y'


Kommentarer
Postat av: Anonym

orkar inte skriva långt men allt var bäst :) <3 förut min röst på videorna :P (vete fan hur det stavas) oj orka skriva vad man heter :P

2010-02-18 @ 19:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0