Mello, sommar, vinter, postivt, hej! :)

Hej, från och med i dag ska jag börja tänka positivt!
Visst låter det bra? :)
Vi får väll se hur bara det går!

Snart är det dax för melodifestivalen
Och favoriten nu i för väg är Erik Saade :)

Slänger in ett inlägg senare om vilken låt jag tyckte var bäst! :)
Haha som pappa säger: -Jag tror att Måns vinner!
Hahahah, dålig humor ja! :)


Sitter och tittar igenom sommar bilder och längtar sjukt mycket till sommaren! :)

Samma plats
Kanske till och med samma blomma!
Mysiga på sitt sätt! :)

Vinter

Sommar

Kommentarer
Postat av: Jossan

jag tror också att måns vinner :)hihi <3

2010-02-13 @ 21:35:27
URL: http://josefinutane.wblogg.se
Postat av: Anonym

Erik Saade var jätte bra :)<3 hihi



Längtar till sommaren sjukt mycket! <33 Men snart borde den vara här! :)

2010-02-14 @ 11:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0