ridning i snön!

SnöSnöSnö!
Alla i gruppen var redo för en teorilektion..
Tårta och allt var med..
Sen visar det sig att vi har ridning!
UTE!
Ringde till alla i gruppen trodde jag, förlåt Martina(a'
Tyckte jag va snäll som ringde, hihi :)
Men ja finare kläder man hade..
Det blev barbacka på Thor, eftersom jag hade stora skor..
Skulle tagit sadel!
Skumpigt&snabbt eller jag snabbt men ojämt, usch va jag hatar snö!
Blev ingen galopp för min del, men jag ångrar det nu..
Vad spela de för roll om jag hade ramlat av i snön lixom?
Men ja gjort är gjort! :)
Självklart åts tårtorna upp efter den korta lektionen! :)

det var allt för mig idag!
kramkram!


Kommentarer
Postat av: Marika Salomäki

hatar du snö? :( älskar snön :D<3 det är aldrig snö och nu är det snö och du säger att du hatar den? :o hehe (y' trevligt med ridning i a f :)höll på att glömma manm igen :/ (a' <3

2010-02-25 @ 16:07:08
Postat av: Marika Salomäki

namn* (y'

2010-02-25 @ 16:07:55
Postat av: helena

vad sägs om lite uppdatering kanske? =)

Föresten, vet du om det är ridning i ridhus på onsdag?=)

2010-03-01 @ 16:14:37
URL: http://hhelenaolsson.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0