9A :)

Blev inget blogginlägg igår för att sidan.. ja den var helt knäpp..
De har gjort om inloggningen väldigt lite men jag gillar den andra så sjukt mycket mer!
Menmen, det är väll inget jag kan göra något åt, så det får duga! :)

Vecka efter vecka går...
Idag räknade jag ut att det är 19veckor kvar i våran klass!
19veckor!!
Vi har hållit ihop i 3 och ett halvt år nu..
Vi kanske inte är värdens bästa klass eller något sånt, men klart man kommer saknat..

Vissa har jag känt enda sedan lekis, till och med ännu tidigare..
Några träffade jag för första gången i 6:an :)
Tänker ofta på vilka som man kommer fortsätta att träffa..
Jag tror, nu säger jag tror, att någon bara spelar ett spel, om du förstår vad jag menar..
Men sånt får vi se senare!

För dig som inte vet så går jag ut Nian till sommaren..
Det är den här klassen vi kommer att träffa på klassträffar :)
Jag ställer gärna upp och fixar fest!
Vad säger ni fest 2020?

Nu ska jag försöka lägg in bilder från min mobil i datan kram!:)

Kommentarer
Postat av: Marika Salomäki

Gud jag kommer sakna får klass så himla mycket som det känns nu i alla fall (a' fattar vad du menar och jag är inte en sådan person och det hoppas jag att du vet :) jag hjälper dig om tio år det lovar jag. puss puss

2010-01-29 @ 18:31:44
Postat av: Helena

19 veckor, är det så lite kvar?



klassfest 2020 låter bra det!:)

2010-01-29 @ 19:42:22
URL: http://hhelenaolsson.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0