Avatar!

Så nu är jag hemma igen efter ha sett Avatar!
Den var faktiskt inte lika overklig som jag trodde att den skulle vara.
Jag tycker dock att den var för lång hela 2h & 40min det är lite väl länge för att titta på en film.
Men annars var filmen helt okej, tiden gick ganska fort.
Min "granne" på bion var lite rolig, han satt och sa massa roliga kommentarer till filmen.
Ex, "fin julpyntnad" & "han får iallafall bra träning"
Asså han pratade ju inte med mig men jag satt och tjuvlyssna (a'
Det var bara ett "hoppa till ställe" i filmen vilket gjorde mig glad!



hahha, som sagt jag och Ida var ute och tog kort på fyverkeriet!
Ida: Ta! Ta! Ta! 
Jag: Jag missa!!

Hahah så lät det hela tiden jag var sämst fotograf =)

 

Haha, bara för alla andra lägger upp kvällens outfit eller hur det stavas gör jag med det!
Detta är bara en, engångs händelse, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0