Wallander, Rida! :)

Hejhej!!
Jag vet det blev inget inlägg igår men jag satt faktiskt inte vid datan på hela dagen*stolt*
Dagen igår bestod av bok & tv!
Läste boken Ondskan, ska helst läsa ut den innan tisdag men jag vet inte om jag hinner/orkar det!
Jag tittade på film, Wallander!
De filmerna är verkligen bra & nej Helena de är inte en "Helenafilm" HAHA!
Fast jag har bara sätt två "Läckan" & "Skytten", de är lika bra!
Min favorit är nog Pontus! :)



Nu till idag!
Idag blev jag väckt vid halv åtta skapligt segt!!
Utetemperaturen visade -23,8!
Jag hade tänkt mig att åka till stallet på skötarträff, men blev osäker..
Men efter lite om&men så åkte jag i väg iallafall!
Hade på mig 5tröjor, 3parbyxor, mössa, två vantar, 3strumpor & tjocka skor..
Jag frös faktiskt ingenting! Bara jätte lite!

Aja, jag kom till stallet och jag & Emma visste inte riktigt vad vi skulle göra först..
Men sen började vi att plocka ner allt julpynt, säger bara Granbarr! :)
Vi skulle egentligen tolka men så blev det inte för det var för kallt..
Så vi fick rida barbacka istället, eftersom vi var två skötare på samma häst fick jag ta en annan först..
Jag fick rida Pixie!!
Bara ridit hästen en gång tidigare, men vi skulle ju bara skritta och trava!
Gick jätte bra den lilla stund vi red ca 15min sen bytte jag till min sköthäst Thor och red ca 10min på honom:)
Sen blev det smörjning och sen till fante så Helena kunde visa hur jag ska göra :)


Jag vet inte hur hög Pixie är men hon är iallafall C-Ponny! :)
Jag verkligen älskar att rida ponny!
Synd bara att man börjar bli för lång/tung men än går det!! :D
Haha, Pixie kändes som en skumpig fotölj och Thor som en parkbänk..
Jag som tyckte Thor var skön innan!! Haha!

Aja, det blev ett ganska långt inlägg nu
morning,korsnig!



Hitta en bild på Pixie på Helenas bdb :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

wallander filmerna är grymma ju:D



aa, Erik har verkligen en grym röst! tror d kommer gå riktigt bra för honom:)

2010-01-10 @ 17:05:22
URL: http://egronwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0