Långt inlägg om Erik och Calle i Tuna Park

Tjatja, ja som sagt det blev inget inlägg igår..
Jag orkade helt enkelt inte..


Men iallafall igår!!!
Då åkte jag, Josefin, Helena & Linda till tuna park för att titta på Erik Grönwall och Calle Kristiansson!!
Okej, nu ska jag berätta om dagen lååååång fattat!!
Fast säkert mer än hälften av mina läsare har säkert redan läst om det på Helenas eller Josefins blogg.
Men ni har ju inte hört allt från min synvinkel så ni kan nog läsa det igen!!

Ok, Jessica detaljerat nu! Ok, inte för..
Helena kom hit vid tjugo i elva och jag hade såklart inte sminkat mig, bytit om eller någonting än..
Vi visste att Linda skulle komma vid elva, men vi visste inte vart,
När klockan blev elva var jag så gått som klar, toabesök och lite stress menmen..
Varken Linda eller Josefin svarade på våra sms, men efter 4min kanske så svarade dom och vi åkte iväg mot vårat mål TUNA PARK!!

När vi satt i bilen och hade åkt i ca 2min kom jag på att jag glömt skivorna hemma!!
Asså jag fick verkligen panik och blev jättesur, och eftersom det inte var vi som körde kunde vi ju inte åka och hämta skivorna hemma.. 
Så jag var sur ungefär halva vägen, men sen va det bara att tagga med Eriks skiva!!

När vi kom fram till Tuna Park, gick vi såklart till scenen på en gång..
Där va det inte så mycket folk så vi gick och satte oss längst fram, eller iallafall det som brukar vara fram på en rund scen! Klockan var nu ca 12:00 och "konsären" började klockan 15:00

Jag smsade med mamma & pappa och kollade om de kunde komma med skivorna men de kunde de och så jag skulle bli tvungen att köpa en ny!

Vi satt och väntade och paxa platser.. gick på toa några gånger, köpte dricka och bara satt och snackade..
Haha, jag och Josefin satt och sjöng Westlife låtar :)

När klockan var 45min innan började mycket folk komma till scenen och då började de fixa fram högtalarna och avspärrningen m.m. Det var dåligt att de började med det då, för de som hade väntat jättelänge behövde inte komma längst fram men det gjorde vi, precis!!

15.00 började det hela!! Calle började med att sjunga "I go my own" eller vad den heter.
Sen sjöng han "Waking in Memphis". Då sjung alla med, han är så sjukt bra!!
Han ser så glad ut på scen! :)

Sen när alla såg Erik skrek alla!!
Erik började sjunga "Is it true"!
Och alla blev helt galna, vilket drag det var asså!!
Sen sjöng han "Higher" och då skrek alla med i texten!!
Det var så sjukt bra!!
Han har så mycket energi på scenen asså!!

Sen sjöng Erik och Calle en låt tillsammans och jag ramlade fram på något sätt och låg över avspärrningen med armarna på scenen! Såg ut som värsta fjortisen, illa!!
Men jag kom inte upp för Josefin tryckte eftersom massa folk tryckte på henne..
Menmen, jag fick bara två små blåmärken :)

Sen va det dax för signering och de som sålde skivorna var mer ivriga än jag^^
Typ tre gånger ba: "den väntar här" eller något sånt!
Haha, och Josefin tyckte dom var snygga haha! :)
Fast de va dom väll (a'

Aja, sen kom vi fram till Erik & Calle och fick autograf & kram av båda :)
Kommer inte ihåg riktigt vad de sa menmen =)

Nu kan ni inte säga att det är ett kort inlägg!
Bilder:

Haha, bilderna (y'

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men jag tycker den är bra, fast det blir lite kladdigt ibland. Men det får man väl torka bort;) haha!

2010-01-05 @ 14:32:38
URL: http://amandakuru.blogg.se/
Postat av: Jossan

haha tagga med westlifelåtar . yeeess vi e bäst . toabesök typ hela tiden (a'

Erik var BÄST! eller till och med bättre än så :D

+++ att killarna var faktiskt skitsnygga ju <3 fast ja fick inte snacka med dom :(

han med mössan <333

är typ såhääääääära glad:D

2010-01-05 @ 15:39:19
URL: http://josefinutane.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0