GLADGLAD!!!

Heej, jag är jätteglad idag!!
Var rätt sur idag iskolan för skulle till tandläkaren efter..
Men hade inga hål!!
Köpte en FRIDA-tidning och läste att jag hade turdag idag..
Fixade gymnasievalet, bekräftat och klart, samhäll =)
Sen tänkte jag.. jag slår på datan och kollar om Erik har lagt in några bilder så jag kunde skriva ett nytt inlägg! :)
Eftersom jag hade skrivit att bilderna var överst var det ju bäst om dom var det också! :)
Och vet ni?? :)
Han hade lagt in en av MINA bilder!!
Han har även skrivit till mig på facebook :)

Ska man börja lita på FRIDA-turdagarna kanske? =)


Dålig bild, men är iallafall 38 besökare & en av dom är Erik :)
Haha, jag vet att jag inte har haft så många besökare men det börjar arta sig nu! :)
Kramar Jessica


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: ja :(.. Jag har msn men jag använder det inte :P

2010-01-25 @ 21:31:23
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Marika Salomäki

chill (a' :)

2010-01-25 @ 21:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0