Let's dance, Idol & Skidor!!

Som sagt jag trodde att let's dance hade börjat och det hade det!

Det var Viktoria som åkte ut (fotbollsspelaren)
Jag trodde faktiskt inte att hon skulle åka ut...
Menmen jag förstår mig inte på dans så..

Egentligen tycker jag att let's dance är dåligt..
Jag förstår inte när dom gör rätt och fel, ser knappt någon skillnad, gör du??
Häl, tå, vrist, hållning, jag förstår INGENTING!!
Visst man ser om någon dansar ur uselt...
Samma sak med Idol, om dom sjunger falskt då&då jag hör inte sånt..
Jag är väll tondöv antar jag men det är inte mitt fel..
Endå sitter jag och tittar/följer de programmen, det är lite mysko faktiskt!!

Men om jag inte skulle tittat på Idol skulle jag inte upptäcka Erik Grönwall!
Han har faktiskt gjort så att jag har blivit intresserad av musik...
och nej, inte bara av hans musik..

Jaja, nog om det imorgon blir det kanske att åka längdskidor!
Fattar inte varför jag ska upp på dom där himla skidorna, eller okej jag har anledningar..
Jag är jättedålig på att åka skidor men man övar ju för att bli bättre..
Anledning två är för att jag ska få bättre kondition :)
Jag tycker faktiskt det är sjukt kul att åka skidor, men jag blir väldigt lätt arg!
Jag ramlar, jo du läste rätt jag ramlar med långskidor!!
I nästan varje backe så ramlar jag spelar ingen roll om det är upp eller ner!!
Utför ramlar jag nästan mindre.. fast har bara åkt det en gång men :)

Vi får se om/hur det går imorgon :)
kramkram jessica!

dåligt med bilder på datorn ska försöka lägga in från mobilen sen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0