Rubriker, Meningar, ingen förklaring!

Hur kan man hata det man egentligen älskar?


Hur kan man älska det man egentligen hatar?


Varför finns det så många gymnasieprogram/skolor?

Vänner sviker, så är det för alla


Egentligen, varför ska man bry sig om vad alla andra väljer?


Varför läser du min blogg?


Varför finns ordet "klaga"?


Alla tycker olika!


Alla har det svårt ibland, det är bara att inse det.


Nu låter jag sur, men alla får vara sura ibland...


Nej, jag är inte det nu :)




Kommentarer
Postat av: Marika Salomäki

ordet klaga borde inte existera ledsen om jag klagar (a' och allt det där är så sant som detär sagt.. eller nå ;p hihi

2010-01-19 @ 16:04:03
Postat av: Helena

?

2010-01-19 @ 19:12:44
URL: http://hhelenaolsson.wblogg.se
Postat av: Josefine

"Egentligen, varför ska man bry sig om vad alla andra väljer?"



- Det är det sista du ska göra Jessica. Välj den linjen DU vill gå, ingen annan och så bör dina kompisar också välja.

Håller med om att ibland finns det för mycket att välja på! :-D

2010-01-20 @ 17:44:23
URL: http://www.metrobloggen.se/jozzizen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0