Sista dagen på lovet...

Ja, man kan ju iallafall säga att det är det..
För på helgen är man ju iallafall ledig!
Gymnasievalet närmar sig med STORMSTEG, det ska redan vara klart 1Feb
dvs om ca 3veckor!!
Vad ska man ta?
Samhäll, Natur, Barn&Fritid, Teknik, Bygg, Estet, Omvårdnad, Hotell&Restaurang, el eller vad ska man välja??
Det finns så sjukt mycket att välja på, ska man gå kvar i stan? Flytta? Pendla?
Det finns enormt många frågor och funderingar!!

Aja, tillbaka till nu, idag har jag spenderat dagen med Chasmine vi gjorde inte så mycket.
Chillde och snackade riktigt skööönt faktiskt!! :)

För nu ca en halvtimme sedan kom jag på en rolig idé som jag sa till Josse & Helena
Vi får väll se hur det går med den men jag vill iallafall! :)


 

Kommentarer
Postat av: eriksfanclub

Hej! Våra namn är Fredrik,Patrik och Simon. :)

2010-01-08 @ 23:21:19
URL: http://egronwall.blogg.se/
Postat av: Jossan

Vore riktig kul om vi gjorde det :) <3

2010-01-09 @ 22:56:49
URL: http://www.josefinutane.wbloogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0