Tråk!

Listor med 3 saker.. :)

3 saker man kan längta efter nu när det är vinter:
1. Sommar
2. Varmare väder
3. Att kunna gå i lättare kläder!


3 saker jag vill göra just nu:
1. Sova
2. Titta på film
3. Äta mat ^^


3 saker jag borde göra just nu:
1. Kolla efter gymnasie
2. Läsa ut min bok
3. Stänga av datorn


3 saker som händer imorgon:
1. Rida
2. Skolan
3. Tv


3 saker man märker när snön smält:
1. slask
2. hundbajs
3. smällare/raketer från nyår


3 saker man längtar till om man är utomlands:
1. Sin säng
2. Datorn
3. Vännerna & familjen


3 saker man skriver på internet:
1. brb 
2. afk
3. irl


3 saker med att läsa det här:
1. Man har tråkigt
2. Man är nyfiken på vad jag skrivit
3. Man läste det inte läste bara sista!


Haha, jag det där var lite listor och nu ska jag göra något av film, bok eller gymnasie! =)
Kramar jessviita!

Tråkigt utan bilder så här är min snygga paint bild ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0