UPPSALA!!! :D








Stora och fina bilder från en underbar dag! :)

Nu hade jag tänkt att jag skulle skriva om dagen! :)
Dagen började med att Helena kom och hämtade mig!
Jag glömde inte skivorna hemma denna gång!!
Åkte och hämta Linda och Amanda B, sedan satte vi fart mot Uppsala!

Bilfärden gick väldigt fort för jag satt och skrev en berättelse om Erik & Calle..
Men den tappades tyvärr bort i Uppsala...
Menmen!


Efter vi hade hört GPS:en säga "rutten räknas om" ett antal gånger så kom vi tillslut fram!
Helena hade panik att det skulle vara mycket folk där men det var bara 5st där så de var lugnt :)
Vi satt där i ca tre timmar och de gick väldigt fort..
Ville verkligen vinna tävlingen med backstagespass men så blev det inte...
Och tur var väll det annars hade vi kommit hem ganska sent..
Jag lyckades ta mitt och pappas födelsedagsnummer 25 & 31, vilket var helt sjukt!
Av 200 lotter tog jag de nummerna!

Aja, vid klockan 14:15 kom Calle.
Han sjöng samma som förra gången (Here I go again & Walking in Memphis)
Riktigt bra är han och sjukt sköön dialekt har han också! :)
Sen kom Erik och han sjöng Over you och 18 and life..
Linda var självklart superglad över låtvalen! :)

Sen blev det dax för signering!!
Jag hade tänkt att filma hela signeringen, men tror du jag gjorded et eller? svar: nej!
Glömde helt bort det, men den var bäst! :)

E: Hej, hur är det med dig? :)
J: Bra:) Vad vill du ha i Örebro?
E: *asgarv* sen något i stil med ert sällskap.. ni kommer va?
J: Japp!
E:(om skivfodralet) Vart ska jag skriva?
J: Spelar ingen roll..
E: Där är jag *pekar på sig själv*
J: Aah, hejdå vi ses i Uppsala
E: ÖREBRO!
J: Jaja, ni fatta vad jag mena?! :)

E: Vart har jag träffat digr förut?
H: Eskilstuna, vi tre..
(jag kommer inte ihåg riktigt Helena får rätta)

J: Hej, vad vill du ha i Örebro då? :)
C: Får jag önska mig precis vad som helst?
J: Jaa
C: Då vill jag att du/ni ska komma dit
J: okej, de gör vi! 

Haha, varför kan dom inte säga va dom vill ha istället (a'  
 

Dagenva bäst puss på den! :D

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag sa bara nog inget efter "i Eskilstuna", det var väll Erik som frågade om Linda var där också/om vi var där tillsammans? hehe.



Och bara för att gillar att klaga på dig så kan jag ju passa på att säga att "låt valen" borde sitta ihop, annars kan det bli som "billiga barn cyklar" och "full vuxen man" haha.

2010-01-23 @ 22:35:20
URL: http://hhelenaolsson.wblogg.se
Postat av: Anna!!

Sjukt fina bilder! :) kan jag ta dom ? :)



ha det bra!



kram !! //Anna



kolla gärna min och min kompis fanblogg om erik

http://annasarahalskarerikgronwall.blogg.se

Postat av: Marika Salomäki

Jag tror att jag är kär (a' Erik Grönwall såå himla fin*

2010-01-24 @ 11:57:42
Postat av: Rebecca

jag var också där ^^,

2010-01-24 @ 22:11:17
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: alice

stor posarn på bild två xD snyggot<3

2010-01-24 @ 23:37:16
URL: http://alicef.blogg.se/
Postat av: Jossan

VA KUL ATT DIN BILD ÄR MED PÅ ERIKS BLOGG! :D <3

2010-01-25 @ 19:36:02
URL: http://josefinutane.wbloogg.se
Postat av: Rebecca

sv: jaa jag skulle åka till örebro men jag kan inte :(

2010-01-25 @ 21:11:54
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0