Åt gräs??

Haha, nej jag åt inte gräs! :)
råka bara ramla av idag på ridningen..
hade Morena och vi hoppade på gräset..
Visste redan innan att hon skulle ta stora hopp, hehe

orkar inte skriva detaljerat ;)
hoppade ca 3 hinder sen vare dax för kombination..
och de va då jag flög av andra och sista hindret i den, tog hon stort skutt tror jag?
Det ledde till att jag gjorde kullerbytta? och ramlade ner i gräset... hehe
Började skratta & tårarna rann, blandade känslor helt enkelt, hihi (:

vet att jag fick ont i näsan x)
men nu efter att ha tittat på gräsfläckar har jag kommit fram till att jag ramla på höften, knät, armen sen näsan x)
bara nacken som är stel en så länge :)

aja, allt för mig idag hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0