Bara för att jag är lat!

Rubriken.. jag har inte orkat blogga just för att jag är lat..
Även för att jag inte setat vid datorn på ett par dagar just nu!
Men tänkte skriva lite nu iallafall :)

Som du vet har jag sett Eric Saade två gånger..
I Örebro stod vi ungefär längst fram, jag & Amanda :)
Jag blev helt galen för hans skånska var... bäst!
Han sjöng " Manboy" akustiskt, han är jättebra! :)

Senare blev det signering och såklart ställer vi oss i fel kö..
Det var fakitkst inte mitt fel!
Hörde låten Manboy ca 30gånger på rad kanske ?
Uttjatad?! Ja fast nej!
Kom fram till Eric efter 40min iallafall, snacka lite :)

E: ska du titta ikväll?
J: .....
E: ska du titta ikväll...?
J: ....?
E: på melodifestivalen...?
J: jaha, ja!


och lite mer, fick autograf och så! :)

Eskilstuna kändes mest som en repris!
Menmen, kul iallafall :)
Såg även Nanne Grönwall där!

Sa åt Eric att rita något, men han skrev: Du är söt <3
Istället, typiskt svenskt haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0