Fortsättning nu då..

Uppträdandet började kl: 12.00
Eric kom upp, jättebra var han!
Tycker synd om de eftersom de hade efterfest (igår) efter melodifestivalen..
Jag och Helena passade på att gå till kön innan de va helt klara..
Så vi kom riktigt långt fram i kön!
Det blev bara: Hej, Hejdå..
Och autograf såklart!

Eric satt kvar och vi satte oss och vila en stund..
Helena kände paniken komma krypande(jag måstemåstemåste stå längst fram) haha!
Hon gick iallafall och ställde sig vid scenen!
Timoteij kom!
Jag bestämde mig för att gå på deras signering också..
Kom upp Eric satt kvar så snacka lite smått med honom :)
och tog ett mobilkort, haha!

Fick autograf av Timoteij och fixa även åt Marika :)
Gick och ställde mig längst fram med Helena för att vänta på Ola.
Helena va nog lite orolig att jag skulle klaga på hans hår..

Han kom, (mössa!) så Helena kunde andas ut! haha!
Asså förlåt Helena om jag skriver lite drygt om dig ! :)
Jag var bäst på att sjunga med i hans låt också!
lalalallalalal..she's just so UNSTOPPBLE, HAHA! :)

Signering igen, Helena blev en mobil efteråt!
(Hon börja vibrera)
 Min humor är på topp (y'

Gick litelite i affärer och sen kom Anna, vinnaren :)
Tog autograf av henne också :)

Sen bar det hemåt körde ABC - lek hela vägen hem! ;)


Bilden är inte från idag ;)


Kommentarer
Postat av: helena

Måste sett ganska komiskt ut när jag kunde hela låten utantill och du improvisserade så gott du kunde ;)

2010-03-16 @ 16:51:23
URL: http://hhelenaolsson.wblogg.se
Postat av: Marika

tackar (a' <3 haha

2010-03-17 @ 18:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0