Sånt jag ser just nu!

A - alfabetet, lågt svar! :)
B - bild på mig och Måns Zelmerlöw
C - citrongul kudde som ligger på sängen
D - dator som befinner sig under mina fingrar!
E - eric/eriks namn
F - fötter, stooooora haha
G - gardiner med två blåa fåglar på
H - händer som skriver på ett tangentbord
I - immig mobil, imma igen den nyss, smart va? :D
J - jessica! :D
K - klocka, inge kul att skriva om det..
L - lysknapp den är vit om du ville veta!  
M - måling av en vit häst
N - nått som du inte ser ;)
O - opel aztra, nej jag ser inte de men har de på hjärnan jämt
P - pappas tröja som ligger över ett par jeans
Q - Quuul att du orkar läsa min lista!
R - ruta, ngn loggar in på msn!
S - solsemester, drömmer mig bort
T - tåg. ett leksaks tåg fint mja! :)
U - Under sängen, ser inget där men..
V - vem logga in på msn ? jo Helena
X - x-x/x+94345*k= ett klurigt matte tal som ingen kan lösa... jo kanske Josefin! ;) 
Y - yberdyper tråk lista är vad jag ser!
Z - Zzzzz.... inget jag ser eller jo Ida är inte så social på msn..
Å - Ååååå, vilken underbar dag det varit idag  ? nej!
Ä - Ääää, bebis skrik hör eller ser jag det? nej
Ö - Öööhh...? till sist vill jag bara skriva två ord:  GLAD PÅSK!




Kommentarer
Postat av: alice

SV: Tack så jätte mkt ! :D

2010-03-19 @ 16:57:47
URL: http://alicef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0