Shoppning?!

Yepp, idag var jag & Helena och shoppa då! :)
Eller ja, shoppa och shoppa blev inte så mycket till att göra det men..
Vi roade väll oss på olika sätt antar jag.. :)

Min dåliga humor!
1.
Låtsas gå på rulltrappan för att sedan se Helena åka ner själv
2. Säga "Häär" när jag öppna en katalog med hårfärgs prover
3. Kunde inte vara seriös när jag såg mig i spegel pga min haka...
4. Leta efter "blogg-killen" haha! 

Sen var vi i ett slumkvarter tyckte jag men Helena tyckte vi va i gamla stan...
Helena roade sig med att se mig gå i klack skor vilket inte är en fin syn..
Det vet ju ni som går i min klass iallafall? :)

Nu gäller det att tagga inför imorgon för då är de aros som gäller!


Kommentarer
Postat av: helena

Din gång i de sista klackarna va KATTSINGEN sjukt mycket roligare än när du skulle gå i skolan, tro mig! ;D

2010-03-03 @ 11:37:24
URL: http://hhelenaolsson.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0