Nu har ni lite att läsa :)

Jo jag vet!
Dålig uppdatering till tusen! :)
Menmen sånt är livet.. har ju inte så mkt att skriva ska väll försöka få ett någolunda långt inlägg nu då! :)

Nu är det vecka 9, vilket betyder SPORTLOV! :)
Riktigt skönt, eftersom vi har så mycket i skolan..
Fast jag tycker det är rätt skönt fortfarande..
Jag säger som jag alltid sagt.. 7:an är hittils värst..

Sportlovet ska bli riktigt roligt och skönt med lite plugg!
Dagen idag blev det bowling!
och inte för att skryta men vem tror ni vann, vava? ;k

Imorgon är det dax för att spendera dagen med Helena, vilket var sjukt länge sen känns det som iallafall.. så det ska bli riktigt kul att umgås med henne, för sen vet vi inte hur ofta det blir..
Eftersom vi förhoppningsvis kommer gå på olika skolor, skriver förhoppningsvis för att jag vill att Helena ska komma in! :)

Senare i veckan har jag inget planerat eller jo jag tror jag skulle till aros? :)
Det är iallafall väldigt skönt med lov!

Så nu tillbaka till det som hänt som alla känner till! :)
OS!

Nu är OS slut för detta år och kommer tillbaka om fyra år igen!
Jag är inte så värst sport intresserad men det är väldigt kul att titta tycker jag!
Jag har ingen aning om hur många medaljer det blev men vänta.. (frågar ludwig)
Aja, han svarar väll snart men skulle gissa på 7 kanske? :)

Jag såg faktiskt vissa saker i OS iallafall, Anjas ramling, Skicross, Hockey, Staffeter, Vitryssen som körde fel & sen han som dog..
R.I.P till honom!
Det är det jag kommer ihåg allra bäst från OS! :)
Vad kommer du ihåg bäst och kommer (aldrig) kommer glömma?

Nu har Ludwig svarat, 10 medaljer blev det alltså tillslut vi får väll lita på honom :)
Alltid bra att ha en sportintressarad kompis! :)



Måste börja tagga inför lördag & söndag som jag inte vet om det blir av än.. 
men jag säger bara MANBOY! :D

 

Kommentarer
Postat av: Marika

hockey finalen <3(a' fett bra... man ska väl inte glömma att finland kom trea hehe :)<3

2010-03-02 @ 19:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0