plugg, plugg, plugg

naturenligt, växthuseffekten, ekorrar, libyen, tadzjikistan, olycksfågeln, robinson, fritiden, hästar, miljö, jipporådet, allting snurrar runt i huvudet!

Är rätt tufft iskolan just nu, men jag överlever :)
får tänka positivt, när de här två veckorna är över är det värsta i nian klart! :)
känns både kul och inte kul att sluta..
känns som våran klass har blivit tajtare igen, kanske bara jag som tycker det jag vet inte..

ser iallafall postivt nu igen! :)
trots att jag har två muntliga i rad imorgon (muntliga är mitt sämsta)
men jag överlever nog det :)

har lyckats försova mig varje dag den här veckan och tippar på att jag gör det imorgon också..
men jag kommer i tid iallafall blir bara att sätta fart!

nej men nu ska jag gå och kolla vad pappa har för sig sedan, bok & sängen hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0