Sommar!

Hejhej!
Jag känner mig riktigt dålig på att blogga..
Men de känns inge kul när jag inte har ngn bild att lägga in, inläggen blir så tråkiga utan bilder..
Jag lova ju egentligen en bild i varje inlägg, men min data är så seg (& sen orkar jag aldrig lägga in dom på datan)
Imorgon blir det att kolla på Eric Saade! :)
Ska bli kul! :)
Hoppa hoppborg också kanske vi får väll se ! :)

Kolla ofta inte perfekt sommarkryssprogram!
Artister: Erik Grönwall, Jason Mraz, Per Gessle & bara för dig Helena, Ola Svensson! :)
Alla, ni vet vilka ni är sitter längst fram och är VIP! :D
Backstage pass & sånt! :)
Asså fatta sommarkänsla det skulle vara! :)

Erkänn bra tanke?! :)

Vi är bäst flickor & pappa! :D

Kommentarer
Postat av: Jossan

men va skjutton jessica!! MÅNS MÅSTE JU VA MED! annars funkar de ju inte :s

2010-05-16 @ 20:18:35
Postat av: helena

SKulle vara grymt!!

2010-05-20 @ 21:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0